BC Hospitality Group frier til digitale mødebookere med lanceringen af ny brugervenlig mødebookingportal; Copenhagenmeetings.dk

Pressemeddelelse 30. august 2018

BC Hospitality Group introducerer nu en helt ny digital mødebookingportal, Copenhagenmeetings.dk, der udbyder ledige mødefaciliteter på tre kendte mødesteder i København; Copenhagen Marriott, Comwell Conference Center Copenhagen og Crowne Plaza Copenhagen Towers. Den nye portal giver digitale mødebookere mulighed for at få et lynhurtigt overblik over disponible mødelokaler alle tre steder i byen og for øjeblikkelig booking, betaling og bekræftelse, og forventes at blive en populær løsning for kunder på jagt efter mødefaciliteter med plads op til 30 deltagere, der kan arrangeres her og nu.

At møde kunderne dér hvor de er og udvikle et værktøj, der sparer kunden tid og giver et lynhurtigt overblik over tilgængelige mødefaciliteter, prisen herfor og mulighed for øjeblikkelig betaling og bekræftelse - alt imens 'gode gamle dyder' som solid service og høj kvalitet opretholdes. Dét er hvad Copenhagenmeetings.dk byder på i en tid, hvor online bookinger foregår 24-7 og kunden har brug for at booke lige præcis når det passer den, frem for når det passer mødestedet.

Morten Jensen, marketingdirektør hos BC Hospitality Group A/S og en af ophavsmændene bag den ny mødebookingportal, begrunder koncernens seneste initiativ på mødefronten således:

"Med den nye mødebookingportal kan vi tilbyde store, mellem og små virksomheder en super enkel måde at finde et godt mødested, når behovet opstår og som hurtigt kan bookes, betales og blive bekræftet. Det er disponible mødelokaler på tre super københavner-lokationer, der udbydes via den nye mødebookingportal, som vil være endnu en platform hvorigennem vi kan være i direkte dialog med både eksisterende og nye digitale kunder, alt imens vi som udbyder forbliver herre i eget hus. "

"Vi gør tilgængeligheden synlig for brugerne og udnytter samtidig fri kapacitet på nogle meget attraktive mødelokationer. Og vi gør det uden at skulle gå på kompromis med mødeproduktet, der er af så høj kvalitet, at der ikke er tale om 'endnu en lavpriskalender', men tværtom et lækkert full-service produkt til gode priser, der fremover blot vil være få klik væk fra at blive effektueret, "
fortsætter Morten Jensen, der samtidig understreger, at koncernens mødefaciliteter naturligvis også kan bookes per telefon og mail af kunderne som hidtil.

Brugere af Copenhagenmeetings.dk vil kunne booke møder med maksimum 30 deltagere og 30 dage frem. Der er tale om en for brugeren overskuelig og effektiv online booking funktion, hvor man i realtid kan se hvor mange og hvilken type mødefaciliteter, der er til rådighed på koncernens tre mødelokationer og tjekke ind og betale på stedet. Kunden kan være forvisset om, at mens udbyder bestemmer, hvilket mødelokale der allokeres, så følger der med bookingen den samme velkendte 4- og 5-stjernede service med, som når der bookes på 'konventionel' vis de tre steder; god forplejning, velfungerende IT, Wi-Fi, concierge og parking services o.a. bekvemmeligheder, der kendetegner koncernens topprofessionelle møde- og konferencesteder.

Lær mere om BC Hospitality Groups nye mødebookingportal på copenhagenmeetings.dk

Se videoen om Copenhagenmeetings.dk her

Morten Jensen, Marketingdirektør hos BC Hospitality Group, M: 5060 4500

E: moj@bellacenter.dk