Ny sjællandsk campingudstilling får en succesfuld start

Pressemeddelelse 24. januar 2017

Friluftslivet har i den grad fået tag i danskerne. Også dem øst for Storebælt, som i weekenden kunne kickstarte outdoor-sæsonen på den eneste rendyrkede campingudstilling på Sjælland.

Knap 10.000 besøgende valgte at lægge vejen forbi Bella Center Copenhagen, der i weekenden husede den nye udstilling, Camping i Bella - en udstilling, som vakte stor tilfredshed både hos udstillere, arrangører og de besøgende.

"Det var blevet tydeligt i branchen, at vi havde behov for et fælles udstillings- og salgsvindue på Sjælland. Vi er derfor glade for, at det lykkedes sammen med Bella Center Copenhagen at skabe denne helt nye platform. Salget har været meget positivt og over forventning både på autocampere og campingvogne og er en rigtig positiv begyndelse på det nye år!
Jeg fornemmer dermed en stor tilfredshed med udstillingen blandt medlemmerne i Camping Branchen, og vi ser frem til deltagelsen næste år", siger Formand for Camping Branchen Jesper Behrensdorff.

Der var samtidig også stor tilfredshed blandt udstillerne med selve afviklingen af Camping i Bella:

"Vi var meget spændte på om Bella Center Copenhagen virkelig kunne leve op til alt det, som de lovede. Jeg må indrømme, at jeg havde paraderne oppe efter tidligere års oplevelser samme sted. Men allerede da jeg ankom til portvagten den første dag under opbygningen af udstillingen, blev jeg modtaget af en meget venlig og imødekommende vagt, der bød velkommen og på alle måder gjorde de næste dage til en oplevelse. Og under selve messen oplevede jeg kun glade og smilende service personale alle vegne, hvilket alt andet lige også smitter af på både udstillere og besøgende", lyder det fra en positiv og tilfreds Torben Hansen, som er direktør for Slagelse Camping og Outdoor Center.

Også hos arrangørerne hos Bella Center Copenhagen er der tilfredshed omkring campingsatsningen:

"Vi er meget stolte af den udstilling, vi har skabt sammen med branchen på kun tre måneder, hvor både gæster og udstillere giver udtryk for, at de har haft en god oplevelse. Der har været en masse glade besøgende, og udstillerne melder om godt salg.
Fundamentet er dermed skabt, og vi skal nu i gang med at evaluere ned i detaljerne, og vi glæder os til at bruge det næste års tid til at gøre udstillingen endnu bedre. Vi ved dog allerede nu, at vi gerne vil have endnu flere campingpladser til at deltage",
siger messeudviklingsdirektør Malina Lebrecht Hye.

Datoerne for næste års campingudstilling bliver 19.-21. januar 2018.

For yderligere information, pressebilleder mm. kontakt os venligst på info@campingibella.dk