Kastrup Boldklub indgår det største sponsorat i ungdomsfodbold i klubbens historie med hotel Crowne Plaza Copenhagen Towers

Pressemeddelelse 18. maj 2018

Kastrup Boldklub har underskrevet det største sponsorat i klubbens historie med hotel Crowne Plaza Copenhagen Towers i Ørestad. Sponsoratet er det største siden klubben spillede i første division og gælder stævnet 'Crowne Plaza Elite Cup', der afvikles den 24-26.august 2018 og er en fodboldturnering for eliteungdomshold.

Formand for Kastrup Boldklub, Jackie Lauridsen, og adm. direktør for BC Hospitality Group Allan L. Agerholm indgår aftale om sponsorat af succesfuldt dansk elitefodboldstævne for unge.

Adm. direktør for BC Hospitality Group, inklusive hotel Crowne Plaza Copenhagen Towers, Allan L. Agerholm, udtaler:

"Med sponsoratet ønsker vi at støtte op om lokalmiljøet i København og være med til at give nogle unge mennesker på Amager mulighed for at se og ikke mindst spille imod nogle af de bedste fodboldhold i verden. Vi har været partner på stævnet gennem de seneste 5 år og har set stævnet vokse i både størrelse og internationalt format, og den udvikling bidrager vi gerne til."

Formand for Kastrup Boldklub, Jackie Lauridsen, er meget begejstret over at kunne indgå en aftale med en så stor og international virksomhed som Crowne Plaza Copenhagen Towers. Han siger:

"Vores Elite Cup stævne er løbende blevet større og mere internationalt anerkendt. Sidste år var vi den første klub i Danmark, som formåede at tiltrække FC Barcelona, og i år har vi så fornøjelsen af at have Manchester United, Athletico Madrid, Dortmund og Yokohama med som deltagere. Vi glæder os meget til at kunne understrege Crowne Plaza Copenhagen Towers opbakning af elite ungdomsstævnet til alle vores gæster til stævnet, på de sociale medier, og når vi live streamer fra kampene i weekenden den 24-26. august 2018, og ser frem til nogle fantastiske fodbolddage på Amager."

Sponsoratet har en værdi tæt på en million kroner og tilsikrer, at Kastrup Boldklub kan videreudvikle stævnet med navnet 'Crowne Plaza Elite Cup'. Allerede nu har Crowne Plaza Elite Cup opnået anerkendelse som værende stævnet med det højeste sportslige niveau i Danmark inden for ungdomsfodbold med deltagelse af de bedste klubber i Europa.

Om Crowne Plaza Elite Cup

- Crowne Plaza Elite Cup er et internationalt invitationsstævne i fodbold for drenge i årgang U13, U14 og U15

- Det er 6. gang turneringen afvikles af Kastrup Boldklub i samarbejde med mange frivillige, samarbejdspartnere og sponsorer

- I 2017 havde turneringen deltagelse af mere end 700 spillere og ledere fra 7 forskellige lande