Bella Center Copenhagen er, for 2. år i træk, nomineret til ”Best Overseas Conference Center” i forbindelse med prestigefyldte Meetings & Incentive Travel Industry Awards 2019

Pressemeddelelse 23. januar 2019

For 2.  år i træk er Bella Center Copenhagen sluppet igennem nåleøjet og nomineret i kategorien "Best Overseas Conference Center".

Bella Center Copenhagen er i fint selskab, når vinderne af M&IT Awards 2019 afsløres under et storstilet og ambitiøst show i London 1. marts. UK baserede Meetings & Incentive Travel magazine står bag prisen.

Opmærksomheden bliver, i dobbelt forstand, atter rettet mod København, og hvad byen kan tilbyde af kongres- og konferencefaciliteter. Bella Center Copenhagen er nemlig ikke eneste nominerede, Copenhagen CVB (Copenhagen Convention Bureau) er indstillet i kategorien "Best Overseas Convention Bureau".

Kunderne har indstillet kandidaterne og eventarrangører i Storbritannien og læsere af Meetings & Incentive Travel magazine har stemt og således fundet frem til vinderne af 15 spændende kategorier, blandt andre kategorien som Bella Center Copenhagen "Best Overseas Conference Center" er nomineret i.

Der er en anden og vigtig dimension ved prisuddelingen, det handler nemlig ikke kun om at hylde kollegerne i branchen, det handler også om velgørenhed. I løbet af aftenen samles der ind til støtte af lokale projekter rundt omkring på kloden, blandt andet "Just a Drop" drikkevandsprojekt,  etablering af solenergi og skolebyggerier i udsatte områder.

Der er 6 finalister i kategorierne og over 1.200 branchefolk fra ind- og udland deltager i prisuddelingen i London.

Pressechef Karen Østerbye - kars@bchg.dk - tlf + 45 81 88 48 43

Bella Center Copenhagen