Kendt hotelprofil ny direktør på Crowne Plaza Copenhagen Towers

Pressemeddelelse 29. juni 2018

Når Pia Jakobsen, nuværende hoteldirektør på Crowne Plaza Copenhagen Towers til august tiltræder i en nyoprettet stilling som Director of Operations i People & Culture hos BC Hospitality Group, overtager den yderst professionelle og erfarne hotelier Jens Frank-Mikkelsen i stedet roret på et af Europas mest bæredygtige hoteller.

I starten af august er der vagtskifte på et af byens mest velanskrevne hoteller, når Jens Frank-Mikkelsen, der senest kommer fra en stilling som Director of Business Development på Hilton Hotel Sydney i Australien og før det på Hilton Phuket i Thailand, overtager chefstolen på Crowne Plaza Copenhagen Towers.

Inden Jens Frank-Mikkelsen fra 2014 til 2018 rejste ud i verden på de to hoteleventyr med sin familie, arbejdede han fra 2001 på Hilton Copenhagen Airport bl.a. som Director of Conference and Event Sales, Director of Sales, og senest i rollen som Director of Business Development.

Om nyansættelsen og ændringerne siger Anders Duelund, Group Hotel Director hos BC Hospitality Group:

"Herfra skal først og fremmest lyde et stort tillykke til Pia Jakobsen med det nye job internt i Gruppen. Vi takker Pia mange gange for hendes kæmpe indsats på Crowne Plaza Copenhagen Towers, hvor hun med engagement, professionalisme og loyalitet har leveret fantastiske resultater og bidraget markant til hotellets udvikling og vækst de seneste år. "

"Samtidig byder vi Jens Frank-Mikkelsen rigtigt hjerteligt velkommen i BC Hospitality Group. Vi ser frem til at arbejde sammen med Jens og er overbeviste om, at hans mangeårige erfaring med hotelledelse og forretningsudvikling i ind- og udland er et rigtigt godt match til i teamet på Crowne Plaza Copenhagen Towers. "

Om nyudnævnelsen siger Jens Frank-Mikkelsen:

"Jeg glæder mig meget til at komme i gang og til samarbejdet med det dygtige team på Crowne Plaza Copenhagen Towers og er forvisset om, at vi sammen kan imødekomme og videreudvikle fremtidens bæredygtige hotel alt imens vi fortsat yder den bedst mulige service og kvalitetsoplevelser over for vore gæster. "

Læs mere om Crowne Plaza Copenhagen Towers her og BC Hospitality Group her
Følg hotellet på Facebook her og via Instagram her og Gruppen på LinkedIn lige her

Jens Frank-Mikkelsen.jpg
Pia Jakobsen.jpg

Pressechef - BC Hospitality Group, Anne Marie Barsøe på M: 8188 4843, E: anba@bchg.dk