BC Hospitality Group lancerer ny limousineservice

Pressemeddelelse 6. maj 2018

Som den første hoteloperatør i Danmark lancerer BC Hospitality Group egen limousineservice for sine gæster og kunder. Med den ny service tilbyder koncernens enheder nu både lufthavn- og krydstogt shuttleservice samt eksklusiv limousinekørsel og styrker dermed endnu en gang service- og kundeoplevelsen.

Om BC Hospitality Groups seneste skud på stammen siger administrerende direktør, Allan L. Agerholm:

"Vi glæder os over, at taxalovgivningen er blevet liberaliseret en smule, og at vi har fået tildelt en licens, således at vi som hotel operatør langt om længe kan tilbyde in-house limousineservice. Vi har i årevis drevet en populær lufthavn shuttleservice til og fra vore hoteller i Ørestad, i 2017 udvidede vi med stor succes med egne krydstogt shuttlebusser fra alle tre hoteller til krydstogt terminalerne i Nordhavn. I år tilføjer vi så limousineservicen, som ligger helt i tråd med vores udvidede kundeservicestrategi, der hele tiden har fokus på at optimere service og komfort for vores gæster, og som denne gang altså gør det på en mere luksuriøs manér."

Limousineservicen skal fungere som transportmiddel for BC Hospitality Groups gæster og kunder til og fra lufthavnen til middage i byen og hvad der ellers imødekommer gæstens behov. Og her skal der ikke mangle noget. Korte og længere ture vil nemlig være dækket ind med snacks, champagne, frisk frugt med mere fra en 'fast and fresh' menu for at skabe den bedste oplevelse som muligt.

"Vi er ude i et eksklusivt produkt, der både appellerer til vores business- og leisurekunder. Det være sig den kræsne forretningsrejsende, hvor tid er penge, driftssikker transport et must, og der kan arbejdes undervejs, det overnattende brudepar i Copenhagen Marriotts Royal Suite, krydstogtsgæsten, der ønsker ekstra komfort på turen, gæster til gallafest, etc.," slutter Allan L. Agerholm.

Den ny transport service fungerer 24-7. Den håndteres af professionelle og erfarne chauffører og har passageren brug for en concierge, der f.eks. kan rykke restaurantaftaler, hente rensetøj, ændre hotel reservation eller andet, så lader det sig ligeledes gøre en-route.

Yderligere information og booking af limousineservice til BC Hospitality Groups gæster og kunder fås via limo@bchg.dk eller telefon +45 88 77 66 07.

IMG_0130.jpg
IMG_0121.jpg

CEO - BC Hospitality Group, Allan L. Agerholm, ala@bchg.dk, mobil: 50 60 44 00 eller

Pressechef - BC Hospitality Group, Anne Marie Barsøe, anba@bchg.dk, mobil: 81 88 48 43