Superstjernen Sean Paul og storhittende Scarlet Pleasure indvier FORUM BLACK BOX i legendariske Forum Copenhagen

Pressemeddelelse 8. september 2017

Når dørene åbner til koncert med først superstjernen Sean Paul og siden den storhittende danske trio Scarlet Pleasure i Forum Copenhagen, bliver det på det legendariske koncertsteds nye intimscene FORUM BLACK BOX - og en bedre start kan man næste ikke ønske sig, siger en af personerne bag det nye koncept.

Michael D. Andersen, Head of Congress Planning and Project Management - Forum Copenhagen og BC Hospitality Group, fortæller om stedets nye koncept og den kommende tids hotte kunstnere:

"København har manglet et rigtigt godt koncertsted, der kan rumme op til 4.500 gæster, og det skaber vi nu med FORUM BLACK BOX, som er målrettet de mellemstore koncerter. Vi har skabt en ny og langt mere intim ramme med færre mennesker - på den velkendte matrikel midt i byen. FORUM BLACK BOX tilbyder blandt andet et opgraderet indendørs område med barer og eksempelvis food trucks, hvor vi også åbner dørene i god tid, så gæsterne kan nå at mødes og hygge sig sammen før og efter koncerterne. "

FORUM BLACK BOX ligger hårdt ud den 15. november med koncert ved superstjernen Sean Paul, der i år har toppet hitlisterne verden over sammen med kollegaen og popstjernen Sia på deres monster Billboard nummer 1 hit "Cheap Thrills", og følger op med koncert med den storhittende danske trio Scarlet Pleasure, som landet over trækker fulde huse. De to hotte navne er kun begyndelsen på en række nye og spændende gæstenavne, der løbende vil blive annonceret via Forum Copenhagens hjemmeside lige her

Billetsalget til både Sean Paul og Scarlet Pleasure koncerterne i den ny FORUM BLACK BOX starter i øvrigt fredag den 15. september 2017, kl.10 via Ticketmaster.dk (Sean Paul) og Billetlugen.dk (Scarlet Pleasure).

● ● ●

Fakta om FORUM BLACK BOX

·  Når der afholdes FORUM BLACK BOX events, indrammes en del af salen i sorte tæpper fra gulv til loft. I den anden halvdel vil være opstillet barer og food trucks, hvor der kan nydes street food og kolde øl. Til udvalgte shows og koncerter vil der endvidere blive tilbudt en lækker showmenu til en god pris.

·  Kapaciteten i FORUM BLACK BOX (afhængig af produktionsmæssige forhold og koncerttype) er:
Siddende: Op til 2.300 personer
Kombineret (stående gulv og siddende på tribune): Op til 3.600 personer
Stående: Op til 4.500 personer

·  Forum Copenhagen er en del af BC Hospitality Group, der også er ejer af bla. Bella Center Copenhagen, AC Hotel Bella Sky Copenhagen, Copenhagen Marriott og Crowne Plaza Copenhagen Towers.

For yderligere information om FORUM BLACK BOX kontakt:
Michael D. Andersen, Head of Congress Planning and Project Management - Forum Copenhagen og BC Hospitality Group, mobil: +45 5060 4461, E-mail: michael.andersen@bellacenter.dk og

Peter Buus Hansen, Sr. Project Manager - Forum Copenhagen, mobil: +45 5060 4585, E-mail: pha@forumcopenhagen.dk

Forum Copenhagen

Forum Copenhagen ApS | Julius Thomsens Plads 1 | DK-1925 Frederiksberg C  | +45 32 47 21 27